Patreon Page (Click the image)

Patreon Page (Click the image)
Help Support My Patreon!!

KHAIR (English Version)

KHAIR ( Malay Version)

Monday, December 3, 2012

Sample Kartun Kahwin


Bismillaahirrohmaanirrohiim...

Assalaamu'alaikum w.b.t.,
Kehadapan para pembaca dan pelawat yang budiman. Kali ini aku titipkan lukisan bergenre romantik sebagai idea hadiah perkahwinan untuk di masukkan dalam goody bag atau dikompilasi menjadi kad kahwin yang menarik dan lain dari yang lain. 

Buat masa ini diriku sedang mencuba mempelajari pelbagai jenis lukisan kartun dan manga yang boleh mengabadikan kisah cinta kalian dalam format komik serta mengikut storyline kisah anda dan pasangan anda terutama bagi mereka yang bakal berumah tangga. Yang belum tu, cepat2 lah kawen. Best dowh kawen. Sape kawen lambat dan terjebak dalam kisah cinta fantasia khayalan syaitan memang amat rugi kerana balasan nya adalah neraka. Semoga kalian bertaubat, kawen cepat, dan hidup bahagia dunia akhirat. In sya Allah selamat.

Justeru, saya seperti nama di atas menyeru sidang redaksi sekalian membaca sample atau contoh komik air tangan saya yang sederhana best di bawah ini untuk menjadi komik kahwin anda dan pasangan. Kisah cinta ini hanyalah rekasaya sahaja kerana sangkut paut antara yang hidup dan mati langsung tiada. Kendatipun kad kahwin anda hilang serinya andai tiada idea best untuk diketengahkan. Kartun full colored seperti ini sesuai untuk save the date tarikh perkahwinan anda. tak ke comel gitu tuan2 puan2 yang dirahmati Allah sekalian?
Akhir kata, gayung bersahut, salam bersambut. Kurangkan fitnah, tambahkan dakwah. Moga aku tetap mara untuk rakyat Malaysia (aku pihak berkecuali. tidak terlibat dengan mana2 parti politik. Hanya menanti kemunculan Imam Mahdi dan cuba memperbaiki diri {setakat ini}).

Kesian, terima kasih. Salam ukhuwah, salam sejahtera.

Yang benar,
Fiq.

                              







bersambung...

1 comment:

Daftar dan Dapat $25

Daftar dan Dapat $25
Payoneer berfungsi seperti PayPal. Tapi lebih bagus daripada PayPal sebab boleh dapat duit bila refer orang lain join Payoneer