Patreon Page (Click the image)

Patreon Page (Click the image)
Help Support My Patreon!!

KHAIR (English Version)

KHAIR ( Malay Version)

Friday, July 22, 2016

BORAK SANTAI

Assalaamu'alaikum,



Dah lama saya tak update blog ni. Kebanyakan masa saya tertumpu lebih kepada update status di Facebook. Maafkan saya. Untuk pengetahuan anda semua, sekarang saya sudah mengasingkan komik KHAIR ke link blog berbeza bagi memudahkan saya menguruskan blog-blog saya berdasarkan keunikan setiap blog tersebut selain memudahkan anda untuk browse komik-komik saya yang terbaru. 

Saya merancang untuk update sambungan komik KHAIR episod 3 akan datang di blog. Jadi jangan lupa untuk follow blog saya ya! Untuk episod kedua, anda boleh dapatkannya dalam bentuk e-book dengan harga RM10 sahaja. Sila baca page terakhir pada komik KHAIR episod 2 bagi mengetahui cara pembelian secara online, Episod 3 akan boleh dibaca secara percuma seperti biasa. 

Harap anda terhibur dengan webkomik hasil karya saya! Doakan kejayaan saya dalam bidang ini, ok! 

Terima kasih!


No comments:

Post a Comment

Daftar dan Dapat $25

Daftar dan Dapat $25
Payoneer berfungsi seperti PayPal. Tapi lebih bagus daripada PayPal sebab boleh dapat duit bila refer orang lain join Payoneer