Patreon Page (Click the image)

Patreon Page (Click the image)
Help Support My Patreon!!

KHAIR (English Version)

KHAIR ( Malay Version)

Wednesday, November 28, 2012

Dakwah Melalui Kartun




Kartun ni sebenarnya saya lukis sebagai lukisan dakwah. Malangnya scanner takde. Tapi bersyukur juga dengan apa yang ada iaitu pensel kaler. Takpe, anggaplah ini permulaan yang baik untuk lukisan2 dakwah yang akan datang. Lepas ni, dengan keizinan Allah saya akan buat yang lain menggunakan komputer bia kaler lagi cun. Check lukisan2 saya yang berwarna sebelum dan selepas entry ni. Tapi baik tengok entry terbaru la sebab dah gune komputer semule. CMYK coloring tu!!! huhahaha~k, Kesian daripada saya, Assalaamu'alaikum.

p/s: sori kalo lukisan ni tak humor. Lain kali aku wat yang best lagi dan lagi..

3 comments:

  1. tp kalering bro pon cantek gak ni.. ade stail gak kalo kaler manual ni ^.^ gudluck!

    ReplyDelete
  2. Terima kasih pai. Tapi kalering aku tak mencapai tahap memuas kan lagi. hehe!Aku tak tau ko ada blog. Aku dah follow blog ko.

    ReplyDelete

Daftar dan Dapat $25

Daftar dan Dapat $25
Payoneer berfungsi seperti PayPal. Tapi lebih bagus daripada PayPal sebab boleh dapat duit bila refer orang lain join Payoneer