Patreon Page (Click the image)

Patreon Page (Click the image)
Help Support My Patreon!!

KHAIR (English Version)

KHAIR ( Malay Version)

Saturday, December 8, 2012

Video kartun kahwin

Assalaamu'alaikum,

Kali ini saya cuba membuat komik dalam bentuk video pula. Buat masa ini contoh adalah daripada storyline saya dan wife saya sewaktu mula2 kami berkenalan. Baru siap part 1. Sambungannya akan di buat dalam versi berwarna pula selepas ini in-sya-Allah. Kalau format video macam ni agak susah dan lambat untuk disiapkan. Caj untuk satu video belum ditetapkan lagi. Selepas saya tetapkan harga nanti saya akan umumkan.. Enjoy! Jangan menangis tau~!


                             

1 comment:

Daftar dan Dapat $25

Daftar dan Dapat $25
Payoneer berfungsi seperti PayPal. Tapi lebih bagus daripada PayPal sebab boleh dapat duit bila refer orang lain join Payoneer