Patreon Page (Click the image)

Patreon Page (Click the image)
Help Support My Patreon!!

KHAIR (English Version)

KHAIR ( Malay Version)

Sunday, June 16, 2013

Logo Design

Assalaamu'alaikum w.b.t..

Saya akui saya masih mentah dalam bab2 design logo ni. Tapi itu bukanlah satu alasan yang relevan untuk tidak belajar melakukan sesuatu yang baru, betul tak? Insya Allah, dengan mempelajari teknk yang betul, usaha kita akan mendapat hasil yang menarik dan perhatian pihak yang berminat untuk mengambil kita bekerja. 

Logo-logo di bawah ni saya buat berdasarkan permintaan kawan-kawan sekolah saya untuk syarikat mereka. Kalau ada designer yang pakar nak komen pun saya boleh terima asalkan diberi kritikan yang membina! hehe


Logo Design (FB page: Muteara Solehah) 

Logo Design (Malaysia Apple Trader-1st Concept)


Logo Design (Malaysia Apple Trader-2nd Concept)



Logo Design (Malaysia Apple Trader-3rd Concept)


Masih dalam perubahan lagi. yang tengah apple tu xtau nak ganti dengan apa. huhu.. xde idea pulak sekarang ni. Tak apa, dengar lagu L'Arc en Ciel dulu~!



No comments:

Post a Comment

Daftar dan Dapat $25

Daftar dan Dapat $25
Payoneer berfungsi seperti PayPal. Tapi lebih bagus daripada PayPal sebab boleh dapat duit bila refer orang lain join Payoneer