Patreon Page (Click the image)

Patreon Page (Click the image)
Help Support My Patreon!!

KHAIR (English Version)

KHAIR ( Malay Version)

Tuesday, June 11, 2013

Wedding cartoon

Bismillahirrahmaanirrohiim..

Assalaamualaikum w.b.t.

Wedding cartoon kali ini menampilkan pastel color untuk beberapa pakej design. Design untuk 1 watak tanpa background pokok-pokok dan sebagainya saya jual dengan harga RM80. Contoh seperti di bawah:

Wedding cartoon ( The Bride/The Groom only)
RM80
Manakala untuk berpasangan seperti di bawah ni siap beserta degan background sekali saya jual dengan harga RM100 sahaja. Diskaun sebanyak RM50.  Sebelum ni saya jual dengan harga RM150. Ini memang tawaran khas buat bakal pengantin sekalian. 

Wedding Cartoon ( The Bride and The Groom+ Background)
RM100

Kalau anda rasa agak mahal untuk bajet anda, ada satu lagi pakej menarik buat anda. Saya jual dengan harga RM90 sahaja untuk background simple seperti di bawah.
Wedding Cartoon (Simple background)
RM90
Jadi, tunggu apa lagi?! Rebut lah peluang pakej lukisan wedding cartoon ini secepat mungkin! Emailkan pada saya di :

joejitakash@gmail.com

atau layari facebook saya di:


No comments:

Post a Comment

Daftar dan Dapat $25

Daftar dan Dapat $25
Payoneer berfungsi seperti PayPal. Tapi lebih bagus daripada PayPal sebab boleh dapat duit bila refer orang lain join Payoneer